Utmanad!

Fick en utmaning av Madicken. Tog ett tag att få ihop allt skrivet med alla pauser med matande, ätande, sovande o.s.v. Men här kommer den i alla fall!
 
1. Berätta 11 saker om dej själv.
2. Svara på 11 frågor som den du fått utmaningen av ställt.
3. Man ska själv hitta på 11 frågor som de man utmanar ska svara på.
4. Välj 11 bloggar som har under 200 läsare per dag.
5. Berätta vem du har utmanat.
6. Man får inte utmana den man fått utmaningen av.
 
 
Elva saker om mig:
Älskar att ringa telefonsamtal till okänt folk.
Hade mitt första hål i en tand när jag var 22.
Har aldrig provat tobak.
Har svurit massor förut (har minskat sedan E föddes).
Älskar att spela datorspel.
Kan bara dricka ett fåtal apelsinjuicer, tycke de flesta smakar antibiotika.
Skaffade "hyvelfunktion" på visakortet först för drygt 1 år sen.
Vet fortfarande inte vad jag vill bli "när jag blir stor".
Har aldrig spytt av alkohol.
Har inte spytt över huvudtaget sedan lågstadiet för den delen.
Är rädd för åskan.
 
 
Svar på frågorna jag fick:
 
1. Katt eller hund?
Svårt! Gillar båda men eftersom vi har en hund så svarar jag hund.
 
2. Favorit högtid?
Julen!
 
3. Varför började du blogga?
Det minns jag faktiskt inte. Minns att jag började på Lunarstorm och X3M och fortsatte sen här 2006. Skrev om min vardag (och mycket om min nuvarande make).
 
4. Vad använder du för parfym?
Ecstasy heter den, köpt på bröllopsresan.
 
5. Vilken känd person skulle du vilja vara för en dag?
Jenni Haukio, vore kul att prova på att vara presedentfru.
 
6. Choklad eller lakrits?
Lakrits
 
7. Favorit maträtt?
Hemgjorda hamburgare
 
8. Vad för film såg du senast på bio?
Baksmällan 2, i Dubai! Verkligen en upplevelse, vi skrattade åt helt andra saker än lokalbefolkningen.
 
9. Morgonpigg eller nattuggla?
Nattuggla.
 
10. Glögg eller julmust?
Glögg.
 
11. Är du allergisk mot något?
Inte såvitt jag vet.
 
 
1. Vår eller höst?
2. Vad är det mest pinsamma du nånsin gjort/sagt?
3. Vad är din högsta dröm?
4. Vad är din favoritpryl i hemmet?
5. Pepsi eller Coca-Cola?
6. Vad är det fulaste plagget du äger?
7. Vad är ditt mest onödiga köp?
8. Sverige eller Finland?
9. Höghus eller radhus?
10. Hur många barn vill du ha?
11. Inne eller ute?
 
Jag utmanar:
What about now - by Amy
Saralene
Theodors, Wilmas & Wilgots mamma
Klara - mamma till Hanna
emme bygger bo
Isabell - mamma till Embla och Idun
annthe
Fillis
En nål i en höstack
dottir
piisu
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback