Rekomendation

Köpte nytt "skal" till min telefon i somras efter att maken ett antal gånger traskat iväg med fel lur (vi har likadana). Blev ett limegrönt i mjukplast, snyggt då men nu är det mest missfärgat då det är så ljust. Konstaterade att utbudet till Lumia 800 är minst sagt begränsat - hela fyra olika färger på skal har jag hittat att köpa här i stan (varav jag har två av dem).. Googlade lite o kom in på Hudomishop, o där fanns massor med snyggt! Efter att ha konstaterat att 6000+ personer gillar sidan på Facebook så tyckte jag den verkade rätt säker att beställa från. Sagt o gjort, beställde i söndags kväll o idag damp paketet ner (eller rättare sagt trycktes in halvt med våld i stil med telefonkatalogen) i brevinkastet. Dessutom hade dom erbjudande så om man beställde för över 20€ så fick man en putsduk o en tpouchpenna på köpet. Touchpennan är f.ö. urkul att använda ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback