Liten skillnad eller vad?

Första arbetsdagen efter nästan 3 veckors sjukskrivning då. Känns.. okej. Trött är jag med ryggen är inte död ännu. Tre skiften ännu innan det blir en ledig dag. Rådg.tanten har inga höga förhoppningar om att jag ska orka, själv vet jag inte. Bäst att bara ta en dag i taget.
 
Märkte för övrigt att magen har nog växt lite sedan jag var i jobb sist, var nästan väl tajt med de bylsigare arbetströjorna. Får nog ta o leta upp en nummer eller två större tills en ny dag.
 
Sen passade jag även på att ta ett kort i den numera alldeles för lilla tröjan innan jag for hem. Fick mig ett gott skratt av skillnaden på 10 veckor.
 

Kommentarer
Postat av: A.

haha, man ser ju att det är en Liten där inne nu och inte bara tro att du blivit tjock ;) heheh

2013-04-02 @ 09:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback