Lite uppdatering

 
 
Är ett tag sen sist. Har varit full rulle både på jobbet och efteråt med diverse kurser.
 
Har hunnit vara på ännu ett rådg.besök där det konstaterades att jag är född till att vara gravid. Blodtrycket ligger ännu på toppennivå (bättre än innan grav.), vikten ligger på +10 men syns ingenstans. Mitt Hb har sedan inskrivningen stigit från 127 till 141 och på SF-kurvan ligger jag prick på genomsnittslinjen. Man får väl bara vara nöjd :)
 
Var på Hitz genom tiderna igår o konstaterade att det kommer bli en liten hårdrockare till sommaren, blev ett himla bökande till bl.a. Kiss och Scorpions. Så nu vet vi vad som gäller i musikväg framöver.
 
Konstaterade även igår att jag har semester! Hela 8 dagar ledigt innan det är dags att ta tag i den sista 1½ veckan innan mammaledigheten börjar.
 
32+0
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback