Vecka 1 - Dag 1

 
 
5 min. rask gång
1 min. joggning
5 min. rask gång
1 min. joggning
3 min. rask gång

15 minuter totalt

 

Drog ut på första passet i mitt löpprogram ikväll. Kändes helt överkomligt o nog ska jag väl kunna ta mig ut på nästa tur snart (läs ev. tisdag). Missbedömde lite på slutet dock så sista etappen gång blev på 4½ minut. Startade Sports Tracker för o få lite data så nu gället det bara att hitta ett bra program att lägga in datan i (pulsen, medelhastigheten, km-antalet mm..) så jag kan se o jämföra framstegen. Nån som har förslag på program?
 
Bjuder på ett foto av min nya (och svindyra) dräkt.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda | Fotograf

sv: tack :D

2012-09-02 @ 20:31:21
URL: http://amandapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback