Hur tusan ska jag välja smartphone?!

Har funderat flera månader nu på en smartphone: Mina främsta kriterier är väl att ljudet ska vara bra när man talar o det ska gå bra att surfa (inte 90-talshastighet dvs). Sen andra kriterier den gärna får ha är en bra kamera. Funderar även hur det är med 4G, hur viktigt är det att ha det?

De jag senast tafsade på vid Gigantti var HTC Desire S, Samsung Galaxy S plus, Samsung Omnia W samt Nokia Lumia. Allt postivt o negativt tas emot som ni vet om nån av dessa. Förslag på andra är inte helt omöjligt. Iphone kan ni dock strunta i att föreslå, alldeles för dyr enligt mig..

Kommentarer
Postat av: Heidi

Har själv en Samsung galaxy s plus som jag är SUPER nöjd med! så där allmänt är samsung och htc att rekommendera eftersom de har android, med många bra gratis appar. Lycka till :)

2012-01-26 @ 11:12:42
URL: http://mammaheidi.wordpress.com
Postat av: Michaela

Tänkte precis föreslå iPhone 4S som jag själv har och är toppennöjd med, sen insåg jag att jag missat sista meningen i inlägget :c



Nokia N9 kanske?

2012-02-10 @ 21:02:18
URL: http://mnordlin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback