Dagens goda gärning

Trodde för en sekund att min telefon hade fått nippran när jag var ut o gick med Turbo nyss. Plötsligt började "Nokia Tune" spela o jag började gräva fram min telefon. Konstaterade sen att det var telefonen som låg på marken en bit från mig som ringde, så jag tog upp den o råkade trycka av. Hann fundera om jag skulle gå till polisen med den, var ju trots allt bara ~2 kvarter dit men sen ringde det igen så jag tog o svarade istället. Kom överens med killen som ringde (hans telefon..) att han skulle vända o komma tillbaka efter den. Tur som sjuttan att jag hann svara, för akkun var nästan slut i den.

Så nu har jag gjort dagens goda gärning då o lämnat tillbaka en upphittad telefon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback