Blogaward


Fick för några dagar sen en award av Christina.

Tacka den som gett dig awarden, skriv sju fakta om dig själv och ge den vidare åt femton bloggare.


7 fakta om Nina:

 

1. Jag talar ofta innan jag tänker - det ska jag för övrigt sluta med.

 

2. Jag visste som 16-åring vem jag skulle gifta mig med.

 

3. Jag älskar att spela teater o många har sagt att jag borde bli skådespelerska.

 

4. Jag använder bara hälften av alla kläder i garderoben.

 

5. Jag älskar högklackat men kan inte gå i alla par jag äger då några är alldeles för höga.

 

6. Skulle kunna gifta mig igen bara för att få ha min brudklänning (självklart med Min J även denna gång).

 

7. Även om jag jobbar inom vården klarar jag inte av något som har med spyor att göra. Har inte själv spytt sedan jag gick i lågstadiet.


Jag vill ge awarden åt följande:

Anka
Ammi
Axi
Vickan
Sara
Josefin
Elli
Maria
Eva
Daniela

Nu tog fantasin slut..


Kommentarer
Postat av: Annika

Sv. He ere verkligen, kan behövas ibland det också :)

2012-02-29 @ 09:34:33
URL: http://www.livetibondstuga.blogspot.com
Postat av: Josefin-21år, fru & mamma till två

Tack tack:)

2012-03-01 @ 10:05:09
URL: http://junimamma.blogspot.com
Postat av: Vickan

Sv: Tror di kan vara allergisk mot andra hundar oxå :o i alla fall blev di testade för det.



Ojnej, en till award xD jag ska försöka ta otu med den här nån da nu snart! :)

2012-03-01 @ 12:42:00
URL: http://sipulii.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback