Årsresumé 2012

 
Januari
  • Fyllde 24 år
  • Lyckades lägga min första i.v-kanyl
Februari
  • Köpte min Lumia 800 och bytte i samma veva till DNA - ett bra val!
Mars
  • Stickade min första sock - har ännu inte stickat den andra, men däremot tre andra som också väntar på ett par.
  • Turbo fyllde 4 år
April
  • Lurade 11 personer på jobbet
  • Firade 5 år som sambo
  • Var på långweekend till Köpenhamn
Maj
  • Firade bomullsbröllop
  • Deltog i bjud.fi:s första auktion och vann båda budgivningarna med varierande förtjänst
  • Firade 6-årig förlovningsdag
Juni
  • Var på kryssning i goda vänners lag
  • Yngsta brodern blev konfirmerad
  • Hamnade i slagsmål med brorsans katt och lärde mig i samma veva att svälja omänskligt stora tabletter.
  • Deltog i Nice Run för första gången
  • Inledde min första riktiga semester - med prima väder!
Juli
  • Tog vinterklåddin - hela 1½ vecka tidigare än 2011
  • Klickade hem ny kamera + en del annat smått o gott.
  • En hel del villaliv
  • Årets första - och värsta - åskväder
Augusti
  • Fortsatte semester
  • Besökte Raumo
  • Var kulturell på Konstens Natt
  • Gick på bröllop x2
  • Semester nr. 2
  • Bestämde mig för att börja löpträning
September
  • Bestämde mig för att en gång för alla lära mig detta med slutare o bländare - började en fotokurs
  • Plockade en hel del svamp och lingon - gjorde min första egna lingonsylt
  • Vann 240€ på en Onnensanat
Oktober
  • Den årliga kräftskivan gick av stapeln
  • Fick veta att vi väntar smått till sommaren
  • Bannades över första snön
November
  • Firade 8-årsdag med Min J.
  • Såg Next to Normal - bästa teatern på länge.
  • Såg Liten.
December
  • Julfest med jobbarkompisarna
  • Semester!
  • Hiiimla massa snö..
  • Firade jul - för första gången med bådas familjer samlade på samma ställe.
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Grattis till graviditeten! :D när e beräknat?

Svar: Tack! 8 juni ere tänkt :)
Niini

2012-12-31 @ 13:34:30
URL: http://alexandrablomqvist.com
Postat av: Malin

Grattis till vad som komma skall, härligt :)

Svar: Tack :)
Niini

2012-12-31 @ 16:35:22
URL: http://malinhs.wordpress.com
Postat av: Vickan

Grattis till er båda!

Svar: Tack!
Niini

2012-12-31 @ 16:49:57
URL: http://sipulii.wordpress.com
Postat av: Josefin

Grattis grattis! Va skojigt:) Har nog haft det på känn ända sen ditt inlägg i oktober om att ni fått goda nyheter;) Har du fått må bra??

Svar: Tack :) Jo, som tur e så har jag sluppit undan illamåendet ganska bra så länge jag haft nånting smått att tugga på.
Niini

2013-01-01 @ 06:39:09
URL: http://junimamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback