Vårtecken

Eftersom det kom ett gäng karlar imorse o nappade Min J så var jag tvungen att ta hand om Turbo som blev snuvad på sin morgonpromenad. O detta fann vi en bit hemifrån: MÖSSÖRON! :)



Råkade också ut för en humla som nästan krockade med mig. Och efter att ha rotat ytterligare en stund på telefon fann jag denna bild tagen 18 april utanför mammas jobb.




Tyvärr får ni nu stå ut med helt oredigerade bilder eftersom Gimp enligt min mening är "drajji direkt ur reve..". Vill ha tillbaka min dator så jag får återgå till Photoshop :/






Kommentarer
Postat av: Annika

Få se om sö får tibak Jonas na elo om an ringer om måros å säger att an ji i Las Vegas :D hehe...

2011-05-07 @ 21:24:32
URL: http://aanxi.pappar.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback