Lyckans dag

Solen skiner o det är otroligt härligt väder! Min J kommer hem från arbetsresan inatt. Och jag hämtade nyss hem min dator! En lyckans dag! Att lite sämre nyheter kom per post idag skiter jag i, inte ens det kan förstöra mitt humör idag!

Angående datorn då, sände den på service strax före påsk med orden att det skulle ta två veckor. Men det trodde jag såklart lagom mycket på, man har hört hur det brukar vara med datorer på service.. Så jag började så småningom inse faktum att jag skulle få klara mig utan word och photoshop inför bröllopet. För jag trodde då verkligen inte att den skulle vara fixad o tillbaka på under en månad. Men så fel man kan ha! Ten points to Stockholm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback