Fått på käften

Natten gick rätt bra trots allt. Men nu känner jag mig minst sagt mörbultad. Gick av skiftet 7.30, tandläkaren kl. 10, med andra ord knappa två timmar sömn hos mamma o pappa hann jag med. Väl vid tandläkaren fick jag den trevliga överraskningen att det inte alls var det minimala hålet uppe i munnen som skulle lappas, utan det enorma där nere som legat under medicinkur i 6 månader. Didn´t see that coming.. Så nu känns det kort sagt som om man fått stryk av tandläkaren (för bedövning var en självklarhet).

En liten tröst är väl att jag tänker smygprova min vigselring.. igen ;)

Kommentarer
Postat av: Christina

Ujj, hoppas det blir bättre. Själv skall jag till tadläkaren i slutet på maj och lappa två hål, bävar in för den dagen.

2011-05-06 @ 21:47:31
URL: http://christinad.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback