mail.com

Tidigare

Har bannats lite (läs mycket) i gmail då man inte får ha en punkt mitt i sin mejladress för att nån annan har samma adress fast utan punkten.


Igår


Nåja, googlade igårkväll efter nåt annat ställe att skaffa en gratis mejl på, snubblade in på mail.com o bestämde mig för att försöka på detta. För att göra en lång story kort, jag lyckades registrera mig som male. Jag radera kontot o tänkte registrera om mig som female denna gång. Kontot är låst i 180 dygn efter att man raderat det. Jag blir sur för att jag lyckats klanta bort min chans till mejladressen jag vill ha. Mejlar kundservice, får 2 automatsvar med lösning på vanliga problem. Jag förväntar mig inget riktigt svar eller åtgärd inom de närmsta veckorna..


Idag


"Dear Member,

thank you for your email.


Your account has been reactivated and we changed the genderinformation for you.


Thank you and kind regards,


Your Mail.com Team
"


Hur bra är inte det! Inte ens ett dygn senare har jag fått personligt svar o allt ordnade sig :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

e mail.com bra? ja funderar över var ja ska öppna ny mail å gmail får ja int ihop nån vetti adress på :P

2011-06-25 @ 20:48:33
URL: http://skogstroll.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback