Villan dag 1

Efter jobbet blev det en snabbvisit via affären och föräldrarnas hus o sen bar det av mot villan. Möttes upp av brorsan o sen en båtfärd som iaf en av oss gillade.

 

 

Väl framme blev det att klä av sig en del. Strumpor, långbyxor och huppari var väldigt överflödiga i den sköna värmen på villan. Så småningom vankades det mat. Evigheten sen jag åt kokt abborre sist, mums! Efter maten blev det att träna bort lite o vi tog ett parti kubb - mitt lag vann såklart! Dock lite svårt att spela med en lekfull katt o hund som hela tiden skulle vara mitt i.

 

 

 

Sen blev det att gå i bastu o bada badtunna (aka. poolen, kanibalgrytan). Trots 43 grader var det skönt o vi njöt både av varann o av utsikten. Vissa hade även tänkt ta "vinterklåddin", men backade ur i sista stund. Skäms på mig!

 

End of dag ett!


Kommentarer
Postat av: Annika

Men lilla Nina, ha int dö tagi vinterklåddin na än?! han to jo ja redan 10.7 ;P hehe

2011-07-22 @ 21:02:51
URL: http://aanxi.peppar.fi
Postat av: Nina

Sv: Nää, e no så ja riktigt skäms! Var bara säinan o säinan varje år..

2011-07-22 @ 21:11:04
URL: http://niini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback