Jobb eller skola?

Har börjat fundera lite på det här med jobb. Nu när man jobbat mer eller mindre i sträck sedan sommaren så börjar det locka mindre o mindre med att återgå till skolbänken i höst. Trivs dessutom som fisken i vattnet på nuvarandet stället. Önskar det skulle dyka upp en tjänst där så man fick chans att få fast anställning där, för just nu är det bara jobb enligt hur mycket extra timmar som råkar finnas på arbetslistan. Sen är det förståss det också att jag vikarierar som närvårdare, inte sjukskötare som jag egentligen är. Vilket kanske är lite bortkastat.. Men men.. Får se vad framtiden har med sig.

Hur som helst.. Bara babblar på här nu. Men jag skulle verkligen måste börja bestämma mig nu då det snart börjar vara dags att söka in till skolorna.

Kommentarer
Postat av: Anka

Tror du att du vill jobb som sjukskötare typ resten av arbetslivet så ska du ju jobba, annars så sku jag rekomender att återgå till skolan. För ju äldre man blir destu jobbigare/svårare att återgå till skolan igen... + att då har man ju familj så he e svårare :)

2011-01-24 @ 19:00:48
URL: http://www.aanxi.blogspot.com
Postat av: Annika

Kom till Åbo, kom till Åbo å studera (rekommenderas)!!! :D

Nä men om du trivs tycker jag nog att du skall jobba kvar, kan ju alltid börja stidera igen efter några år om man känner för det :)

2011-01-25 @ 10:05:44
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-01-26 @ 18:13:34
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: A.

Jag har funderat att om jag börjar studera igen så sku de va Farmaci.. Men får nu se, vet int ens om den utbildningen finns i Vasa :P

2011-01-28 @ 11:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback