Skuggalan igår

Bara för att understryka att jag inte är världens sämsta bloggare (konstaterades igår på skuggalan när jag frågade vem hon var? Linn Ljung. Ajdå..) så tänker jag skriva om gårdagen även om jag egentligen inte alls hinner.

Stod redan 19.25 utanför Fontana o trampade med ett par andra ivriga bloggare, suprise suprise fick jag en goodiebag som det kommer foto på i ett senare skede. Själva livestreamingen var minst sagt under all kritik, men vi fick i alla fall njuta av en hel del lustiga miner. Sällskapet däremot var mycket trevligt!

Värdarna Alexandra & Jonas.

Vickan, Christina & Daniela.

Daniela, Maria o jag tog oss friheten o delade en skumppaflaska, endast 8,33€ ;)


Blev ganska dött direkt bloggpriserna var utdelade så jag, Daniela, Maria o Sabrina stack en sväng till Ollis.


Kommentarer
Postat av: Patricia♡

Klart att du inte är sämst på att blogga:D haha

2011-12-06 @ 15:14:46
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: Sabrina

Och sedan tappade vi bort varann efter första shotten ^^

2011-12-06 @ 20:28:34
URL: http://www.sabrinakaleva.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback