Jag körde på den stängda bron

Aningen trött efter jobbet så bestämde jag mig för att ta söderfjärden hem. Det var först på raksträckan mot Sundombron jag började reflektera över vad som hade stått i Vasabladet för nån dag sedan, att en av broarna i Vasastrakten skulle vara stängd. Ringde maken som upplyste mig om att det var just precis den bron jag var påväg mot. Hmm.. svänga tillbaka o köra genom Solf eller chansa?

Jag chansade o slapp utan problem över. Stort hålligång med mycket folk var det på bron men trafiken löpte smidigt. Troligen för att allt folk inte vågade chansa ;)

Kommentarer
Postat av: Christina

Jag jobbar i Sundom, så jag orkade inte chansa utan tog Solfvägen hem, lika bra för då slapp jag köra genom stan som jag annars gör varje dag.

2011-08-18 @ 16:24:20
URL: http://christinad.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback