*Censur, censur, censur*

*piip* *pip* piiiiiiiiip*

Jag tror min dator dog imorse, på riktigt denna gång! Har länge låtit för jävligt, hakat upp sig o slagit av sig själv. No problems, efter att den fått vila lite har det gått bra igen i några dagar. Så eftersom garantin går ut i slutet på maj så jag hade så vackert tänkt att jag står ut med oljudet tills allt inför bröllopet är fixat o sen för in den about dagen före bröllopet.

Tycks inte bli så nu.. Den slockade igen imorse, tänkte det är väl bara att låta den stå en stund. Strömknappen lyser men datorn går inte på!! Som tur är borde det bara vara mina shortcuts som försvann, resten (inklusive all bröllopsplanering!) finns på min externa hårddisk. Dock vet jag inte hur tusan det ska gå nu utan både photoshop o word! Råkar behöva båda för att kunna göra klart bordsplaceringen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback