November 9-13

Oj, oj, oj.. Blev så upp o ner när vi fick tillbaka allt vad som behövde ändras på slutarbetet att jag helt glömt bort att laga one month of fun.. Men här kommer de väl lite försenat nu då ;)

Day 09: Your beliefs

Vet inte riktigt vad jag tror på.. Mej själv kanske ;)


Day 10: What you wore today

Mörka jeans, turkost linne, svart 3/4-ärmad tröja, grå huvtröja. Jaa.. o underkläder o sockor förståss;)


Day 11: Your siblings

Två coola killar på 13 & snart 16 år :)


Day 12: What’s in your bag

  • Mina två kalendrar (en vanlig o en liten för bröllopsplaneringen)
  • nycklar
  • tuggummi
  • en penna
  • handkräm
  • plånbok
  • en godisask


Day 13: This week

Har varit rätt bra. Har fått slutarbetet klart för språkgranskning, har hittat mina nya glasögonbågar, gjort hälften av bröllopsinbjudningarna, fått jobb och firat farsdag. Det är väl kanske det mest väsentliga denna vecka :)


Dagens sparar jag tills imorgon.. Hur kul är det med samma svar på två frågor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback