Mycket på liten tid.

Tycker jag har fått ganska mycket uträttat idag. Man borde kanske in till stan lite oftare!

Påväg in då så kom jag på att kika in via en butik o fundera lite på mammas julklapp. Sen provade jag några vigselringar. En bit till så gick jag in till en florist för o kolla på brudbuketter hon gjort. Slutade med att jag beställde MIN bukett!

Sen beställde jag lite material till placeringskorten också. Och provade lite fler vigselringar, en som var heelt fantastisk men ska se vad Min J säger om priset. Hämtade också ut mina glasögon, jisses vad jag ser bra nu!

Sen fortsatte sökandet på julgardiner, blev sist o slutligen att beställa tyg från Kokkola. På fredag handlar jag alltså tyg för 150€... Sen mötte jag C på stan. Likaså A så vi tog en kaffe. Påväg hem blev det dessutom en liten pratstund med E.

Sen via mammas jobb efter kokboken min som lämnat i Malax under en längre tid. Och under tiden jag gjort allt detta har en tvättmaskin snurrat här hemma, så nu är maskin nr. 2 på gång.

Allt detta på 4 timmar :)

Kommentarer
Postat av: Anka

Duktit Nina :)

2010-11-29 @ 14:13:07
URL: http://www.aanxi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback