Bränner varenda cent


Imorgon ska jag shoppa loss som fan. Jag ska bränna varenda cent av det nästsista studiestödet. Jag ska frossa i kläder och köpa alla plagg jag provar!

Önska kan man.. Egentligen ska jag skriva på slutarbetet och praktikrapporten. Jag ska tigga tillbaka min arbetslista som lämnat på sleepover party vid Onkologen för att få en underskrift. Sen ska jag ragga upp sambon för att fara o låna böcker och handla för vår överlevnad under helgen. Sen ska jag stupa i säng för att orka jobba. Pengar <3




Kommentarer
Postat av: Anka

Sku no få va lycka att få fara å shoppa å köp precis vad man vill å int behöv tänk på pengan :D Men tyvärr så e man ju så förnuftig så man int jär e ti sist :)

2010-11-04 @ 20:54:02
URL: http://www.aanxi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback