Nämen sidu - en uppdatering!

Har varit en lång död period av bloggande nu. Min lust har uppenbarligen totalt försvunnit att berätta om alla mer eller mindre trista vardagar. Mycket skola, inte riktigt mitt favoritämne heller för den delen. Är inte så värst fan av akutvård sådär överlag, är lite slö så jag behöver få tänka i lugn o ro över vad som ska göras ;)
För övrigt har jag o C bestämt att fortsätta våra studier när vi är klara. Jag har egentligen alltid vetat att sjukskötare inte är något för mig, C konstaterade samma här för nån vecka sen. Så vi ska troligen söka oss vidare inom barnvärlden oh bli barnträdgårdslärare, socionomer eller nånting ditåt.

MEN! Först ska vi försöka komma nån vart med vårt underbara LP. Har varit en hel del strul eftersom vår beställare aldrig kommit fram till vad de vill ha. Så för ca en vecka sen bytte vi ämne. Bara att börja om från noll, med planframförande om mindre än en månad! Snabba ryck är vad det är!

Jaja.. ett kaos till lägenhet väntar, bara att sätta igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback