Lyckans lycka!

Styv som tusan och känner mig som en gammal tant efter helgens bravader! Dock hjälpte nog gårdagens Zumbapass mot stelheten lite tror jag :) Fick dessutom min Zumbatopp som jag beställde för två veckor sen, dyr men ack så snygg! Blir att inviga den inkommande söndag :)

Sen gav en av våra vispar upp för sådär 2 veckor sen, själva vispdelen är fast i skaftet med plast, ochför vå som använder vipsen sådär 350 dagar om året så är det väl ganska självklart att plasten murknar till sist. Blev alltså en vispjakt idag, förbannat svårt att lyckas hitta en som lever upp till våra krav:
  • Helmetallvispar
  • Snygg
Vissa har drömt om OBH Nordicas Chilli-serie ända sen reklamen kom på tv för första gången. Såg med andra ord min chans idag och efter ett missöden där vi trodde visparna bestod av plastdelar då fel vispar vad påsatta (konstaterade sen på ett annat ställe att så inte var fallet då vi öppnade en förpackning) så fick jag trots allt min Chillivisp :D Så snart ska den invigas av en mycket glad Nina!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad kul med SNYGGA köksredskap! :) Då blir det ju mycket roligare att baka.



sv: Jo, du kom två dagar för sent tyvärr. Men kanske du kan ordna ett samarbete med Wallstyle du med ifall du skriver snällt till dem? ;)

2010-04-14 @ 16:22:51
URL: http://various.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback