I-landsproblem

Dags för lite uppdatering igen då kanske?! Är nyss hemkommen från skolan, sista chansen på farmakologitenten o jag är faktiskt 99,99% (kan ju inte säga 100% ;) ) säker på att jag klarade det. Busenkelt kändes det som!

Nu är då frågan om jag borde duscha eller inte, är lite väl frusen a mig idag o dessutom kommer jag få ta till hårtorken. Kan meddela att hårtork + mitt hår = omöjligt! Har aldrig lyckats få det torrt, ibland vore det bättre med tunnt hår..

Nästa fråga är om jag ska orka packa nu eller stresspacka senare? Vi ska nämligen bege oss till Hufvudstaden på en partyweekend. resulterade även i att Turbo fick åka till föräldrarna igår, och en viss matten håller redan på att dö av längtan! Fanns ingen som bökade omkring igår, ingen som såg sorsget på mig när jag skulle till skolan, ingen som kom o åt upp yoghurten jag slängde på golvet o ingen som kom med hopp o skutt när jag kom hem!

Btw har jag otroligt svårt med skillnaden på å & ä, där det ska vara å blir det hela tiden ä och vice versa..

Kommentarer
Postat av: Annika

Ha gett upp hoppet om hårtork ja å... tar ju uuuurläng, arman domnar ju nästan bort :D Lika bra att låt de tork i x antal timmar då :)

2010-04-09 @ 15:53:59
URL: http://www.aanxi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback