Wärtsiläänka

Då var det åter dags att förbereda sig på att bli änka i en vecka. Imorgon bitti åker Min J på arbetsresa till Holland.. Så nu sitter jag o förbereder mig mentalt på en vecka i ensamhet, eller nästan i alla fall. Som tur är har jag min sötsess som håller mig sällskap. Ska försöka hålla mig fullt sysselsatt hela veckan så  jag inte hinner sakna min sötis allt för mycket. Bl.a. ska hans födelsedagspresent fixas klart, praktikdagbok ska skrivas för två veckor, håret ska eventuellt klippas o A ska hinna träffas. Förhoppningsvis blir det en del annat också. Sen återstår bara att försöka klara av läggdags i en stor tom säng..

Kommentarer
Postat av: Madelaine

Hej! Jag skulle gärna vilja boka in en partylite demo om du fortfarande håller på? :) Sku du isf ha möjlighet i början av oktober? skicka gärna till mig på facebook om du har det. Bloggar inte längre ..



/ madelaine haglund

2009-09-13 @ 21:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback