Ursäkta de många censurerna..

Ibland är nog Min J alldeles för underbar! Ska man sammafatta den här dagen i en mening så blir det nog "en dag man borde stannat i säng..". Först är jag så j*vla trött på morgonen att jag knappt vet hur jag tog mig ur sängen och iväg till praktiken, sen hade bli flera patienter som var i lite sämre skick o de var inte en tyst sekund under hela dagen.. Sen hinner man bara hem för att kasta i sig lite mat o säga hej & hejdå till Min J innan jag skulle iväg till mamma för att hålla ljusparty. När jag äntligen slipper hem för att få gå i säng med Min J så inser jag att jag glömt väskan med alla nycklar (OBS! praktiknycklarna!) i Malax.. F*n i H*lvete S*tans S*it! Orkar inte åka tillbaka, vill krypa i säng med Min J!
Nu for Min J tillbaka för att hämta väskan, fy f*n så underbar man kan vara <3

Enda positiva är att det blev bra försäljning o jag är ett steg närmare att klara utmaningen på 1000€ denna månad och få ett sött pingvinpar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback