Voddler

Filmens motsvarighet till Spotify säger Vasabladet.
jag var väldigt kritisk till Spotify men föll, precis som med crocsen, för grupptrycket till sist och skaffade tjänsten. Vilket jag inte ångrar en sekund idag! Kanske borde man testa Voddler också?!

Voddler erbjuder tre olika tjänster:
  • Gratis filmer. Klassiker och filmer som det är 2-3 månader sedan de kommit på dvd.
  • Premiärer. Kostar ungefär som att hyra. Släpps samtidigt som köp-dvd. Om filmen släpps samtidigt som biopremiären kostar den ungefär som ett par biobiljetter.
  • Prenumeration. Betaltjänst där man kan prenumerera på olika paket.

Kanske får jag äntligen chansen att se A beautiful Mind nu!


Ska ni prova Voddler? Eller kanske någon redan testat!

Kommentarer
Postat av: NATALIE

Hej Niini, du blev vinnaren i min tävling om valfritt armband från Bracy, skulle vilja att du kontaktar mig då du inte lämnde någon mailadress!

2009-11-02 @ 23:11:25
URL: http://tjusig.blogg.se/
Postat av: Olelsi /Nettan

Grattis såg att du vunnit ett armband. Jag var nämligen med i den tävlingen oxå.

Ha en bra eftermiddag!!



Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

2009-11-03 @ 12:44:45
URL: http://olelsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback