Fem saker..

Fem saker jag gjorde igår:
  • Var i skolan
  • Var på möte
  • Agilityträning
  • Träffade SötAmmi
  • Köpte en bok

Fem saker jag ser framemot:
  • Vårt förlovningsdag
  • Vårt bröllop
  • Få flytta hem
  • Hösten - mycket cash på kontot och intressant praktik
  • Julen 2010 så jag blir klar från skolan

Fem saker på min önskelista:
  • Lyckligt liv med Min J
  • Ny dator
  • Vetskap inför framtiden
  • Agilityframgångar med Turbo
  • Bli frisk nån gång!

Fem saker i badrumsskåpet:
  • Smycken
  • Parfym
  • Pincett
  • Smink
  • Piercingtvål

Fem saker i min handväska:
  • Vattenflaska
  • Kalender
  • Penna
  • Nycklar
  • Plånbok

Fem låtar jag ofta lyssnar på:
  • Pokerface
  • Eh Eh (nothing else I can say)
  • Out from under
  • You're Gonna Go Far, Kid
  • Let it rock

Fem saker att göra i sommar:
  • Jobba
  • Sola
  • Vara med Min J
  • Simma
  • Träna Turbo

Fem maträtter jag ofta tillreder:
  • Potatismos + kött
  • Makaroni-korvlåda
  • Makaroni-skinkröra
  • Ris och kyckling
  • Plättar

Fem småbloggar jag följer:

Kommentarer
Postat av: kisseliten

oj följer du min blogg, va kul :) !

2009-05-16 @ 08:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback