På senare..

Fotona som jag lovade er tidigare hittar ni här och på förlovningsdagen var vi en sväng till svärmor så då tillkom det några fler som återfinns här. En av mina favoriter är den här brevid.

De senaste dagarna har gått åt till tentläsning, laptopväntande och begravningsbestyr. Tenten gick väl förhoppningsvis rätt bra, laptopen borde de ringa om imorgon att den anlänt och begravningen kommer äga rum på fredag. Har gått rätt bra hittills, men jag misstänker dagarna efter fredagen kommer vara ett helvete. Det är då man inser att det verkligen är sant...
 
Idag var det äntligen dags för frissabesök, har bestämt mig för att det var dags att satsa på en färgning vid frissan nu när det vankas studentfest och konfirmationskalas. Blev samma som till studenten, även det jag har på förlovningsfotona. Dock hade jag rött kvar från när jag färgade hemma senast (ca 6 mån sedan) så riktigt samma färg är det inte men rätt lika. Ni ska väl få se sedan när jag medverkat på något foto ;)

Kommentarer
Postat av: Therese

hej,såg att du gillade wysterias klänning,kanske det finns något liknande på tradera.se om du söker på lila klänning.MVH Therese

2009-05-28 @ 12:25:09
Postat av: Anonym

Vilka fina foton du tar!Du är ju proffs.



Vandris

2009-05-28 @ 13:31:49
URL: http://bloggen.fi/vandravidare

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback