En tung dag

Har varit en riktigt jobbig dag idag, moffas begravning och emellanåt trodde jag faktiskt jag skulle bli riktigt hysterisk. Fick ta några djupa andetag och försöka att inte överrösta musik och predikan.. Predikan var för övrigt så fin och hela begravningen var inte alls sorglig utan stämningsfull och jag är säkert på att moffa skulle ha älskat det. Måste nog säga att det var den finaste begravningen jag någonsin varit på. Och trots att det var väldigt tungt att sitta där är det skönt att ha fått ta ett riktigt farväl.
Vila i frid


För övrigt sände jag nyss in sista arbete för denna termin så nu är det sommarlov på riktigt! Trodde ett tag att jag aldrig skulle få det klart eftersom det var väldigt knepiga frågor och motivation och ork har som ni säkert förstår inte direkt varit på topp den senaste tiden. Men nu är det i varje fall klart!

Imorse hämtade jag även min efterlängtade Asus så nu har jag världens coolaste dator ;)

Men nu... sängen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevligt sommarlov önskar jag dig!Njut av naturen för det tror jag att din moffa hade velat att du skulle göra.Kram Vandris

2009-05-30 @ 05:53:32
URL: http://bloggen.fi/vandravidare

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback