De senaste dagarna..

Så var vappen och 1 maj så gott som över.

Gårdagen började med en försovning som pissade upp så gott som hela förmiddagen.. Kl 13 var det dags att infinna sig vid Hovrätten och vara med i den årliga vapprodden där 8 lag tävlar om vem som ror snabbast (typ). Fösrta omgången vann vi överlägset, det andra laget vet jag inte vad de sysslade med men de hade inte ens startat när vi kom i mål. Andra omgången fick vi roddbåten som hade konstaterats sönder (ena klykan var kaputt) vilket resulterade i att vi som alla andra lag som hade den båten tappade åran.. Vi förlorade men inte var vi långt efter! Var i varje fall en kul upplevelse och vädret gjorde inte saken sämre det heller med sin skinande sol och värme :)

Idag var det den årliga 1-Majmiddagen med släkten, och det var så mycket att välja på och så gott och vi blev så otroligt mätta! Sen kände jag mig som en väldigt snäll storasyster så jag följde med ena brorsan och kollade på bilparaden, eller ja.. han och Min J kollade och jag försökte hinna fota alla bilar han ville ha fotade. Blev nästan alla och lite stress emellan för att hinna radera dåliga foton innan det kom en ny som skulle fotas. Resultatet blev nästan 1gb med bilar.. Återstår att se hur många procent som duger till något. Efter denna minst sagt stressiga timme bar det av till min morbror för att dricka mjöd och äta struvor.

Nu väntar de otroliga mängden bilar att kolla genom och sen blir det nog film och slapp resten av kvällen :)

Kommentarer
Postat av: Annika

Men de e ju kul att sitt å koll genom 1 gb me bilar :)

2009-05-01 @ 17:53:18
URL: http://lantgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback