Därför slösade jag 400 euro

Var en sväng till Malax idag, hälsade på mamma och mommo som var enda som var hemma. Resten var antligen på villan eller Stafettkarnevalen. Passade på att fota lite också när det var så fint väder. Och vilka foton sen, älskar mitt macroobjektiv! Såna färger! Och så annorlunda vy! Har haft mina tvivel under vintern och våren om jag verkligen borde lagt 400 euro på det men nu förstår jag verkligen varför jag köpte det! Fotona kommer upp så småningom. Nu blir det att göra sig klar för prebaby-party!

Kommentarer
Postat av: steph

lottar ut presentkort hos nelly.com väde 500 kr. för mer information kolla bloggen. puss

2009-05-24 @ 18:34:46
URL: http://mize.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad är det för objektiv?

2009-05-27 @ 09:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback