24 Maj för tre år sedan..

Ja, för tre år sedan satt vi på mommo & moffas villa i regnet och blåsten, åt pepparbiff och glasskaka och lovade varann framtiden. Nu tre år senare kan jag inte annat än skratta mig lycklig att han valde mig och att det idag är exakt 2 år kvar tills vi står vid altaret och säger "ja".
Har enligt vår traditionen ätit pepparbiff och potatismos idag samt ätit Pajazzo-glasskaka till efterrätt. Innan det var vi på en långpromenad och lapade lite sol. Nu är Min J & Turbo på kvällspromenad och bara de kommer tillbaka blir det film och mys tillsammans i soffan :)

Min J, älskar dig nu och förevigt.

Kommentarer
Postat av: ammi

Ni förlovade er några månader tidigare än vi. Vi har 3 års förlovnings dag först i 1 augusti. :) vilken med idylliskt tidpunkt ni hade. Vår va mer att staffe kom hem från jobbet och jag satt vid datorn. Han kom och satt sej på databordet och såg på mej å fråga om ja vila förlova mej me honom. :D Haha.

2009-05-26 @ 20:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback