Update 3.3

Gynekologitent skriven idag då, tredje försöket och visst gick det vägen. Kanske t.o.m. blir en femma :)
Annars är det många arbeten på gång nu, nästan varje kursdel (ca 7 delar kanske) har ett (eller flera) arbeten som ska göras i par eller grupp. Känns jobbigt när man inte kan jobba på den när man vill i och med att vi inte har internet i Smedsby. Men men, nog ska det säkert gå vägen :)

Tjejkväll på lördag att se fram emot, dumma jag har lyckats dra på mig en förkylning men som tur är brukar jag få sånt i lindrig skala så jag ska nióg se till att vara frisk inför lördagen. Ingen fara tjejer! ;) Bara jag kommer på vad jag ska klä ut mig till sen också, vi kommer ha film- & serietema. Ser verkligen fam emot att få träffa tjejerna igen, är ett tag sen sist!

Vet inte om det var så mycket annat, händer inte så mycket speciellt. Hade första PartyLite-visningen i söndags och det gick väl helt okej. Gästerna köpte bra, vi hade roligt och det är väl huvudsaken. Nu ska jag packa lite saker och bege mig mot Smedsby, har för mig att en liten "sess" väntar på mig hemma.

Blir några foton från när vi var till villan fredags också så småningom. Bara jag får hit dem, och säkert ett och annat foto från tjejkvällen också :)


Kommentarer
Postat av: ammi

jag har inte heller nån aning om vad jag skall klä ut mig till. det är så svårt tema. det finns inte så många tjocka filmfigurer.. jag kunde ju vara en muminfigur.. dom e ju tjocka ;)

2009-03-03 @ 21:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback