Lyckliga dagar

Allt känns så underbart, trots alla jobbiga inlämningsuppgifter och tröga medarbetare..
Men trots det, allt är så otroligt underbart just nu. Datumet D är bestämt och vi planerar och funderar varje dag. De senaste nätterna har jag drömt att vi gift oss. Vem skulle inte vara å bra humör med sådana drömmar varje natt? Tror jag hittat min klänning redan, återstår att se. Ringen har jag också några idéer om, längtar så tills den sitter där på mitt finger <3 *snart*
Rörrnoveringen börjar snart ta fart, 6 april startar de i vår lägenhet. Kommer bli så otroligt snyggt sen! Håller som bäst på och funderar ut badrumsskåpen nu. Sen kan jag inte låta bli att drömma lite mer om hur vi ska måla, tapetsera, lägga och laga. *underbart*

Men nu tror jag att jag ska smita in i duschen med Min J <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Man får gratulerar! :)

2009-03-22 @ 11:52:17
URL: http://godisflickan.blogg.se/
Postat av: alexandra





Hej! Jag skickade kodmallen och stilmallen på din mail. Skitbra om du hittar felet. Så tråkigt att blogga när det ser fult ut :(

2009-03-22 @ 17:24:29
URL: http://alexandradr.blogg.se/
Postat av: ammi

:)

2009-03-22 @ 17:40:21
Postat av: Malin

Vem har sagt att inte LCHF fungerar direkt? Fungerar lika snabbt (om inte fortare) än hälsosam mat och motion. Man väljer det som passar en bäst, och i LCHF ingår också motion.

2009-03-22 @ 19:42:56
URL: http://malinlenajohanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Joo, men det gäller att försöka hålla sig sen också.. Om inte med lchf så med en hälsosam kost.. :) Grattis till bröllopet btw! :) Får man fråga hur ni kom på idèn att gifta er på en tisdag? Förstår med datumet och sånt, men ovanligt iaf :)

2009-03-23 @ 06:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback