Dagen då jag borde stannat i sängen..

Fy fan vilken dag... Kort och gott;
  • Vaknar 2½ timme före jag behöver, typiskt när man för en gångs skull har sovmorgon.
  • Bränner vid gröten så in i hel*ete, här kommer första ramsan för dagen
  • Kommer på när jag just parkerat vid skolan att jag glömt mappen med viktiga papper hemma. En liten ramsa.
  • Hem tillbaka och tappar telefon.
  • Tillbaka till skolan och inser att telefon är borta, letar genom bilen innan jag åker hem igen och kollar om de ligger på marken (överkörd).
  • Hittar ingen telefon, varken på gården eller inne i lägenheten. En ramsa.
  • Åker till egna lägenheten och hämtar Min J:s gamla telefon för att ringa till min och se om det ringer nånstans. Självklart gör det inte det.. En rätt lång ramsa..
  • Åker till skolan och svär en lång ramsa. Ringer till Min J och svär en ännu längre ramsa. Han meddelar att nån plockt upp telefon och fört den till Folkhälsan i Smedsby (nära där vi bor).
  • Jag går upp till datasalen och får konstaterat att vi har en deadline imorgon, som egentligen borde vara på måndag.
Sen går dagen relativt bra utan några större beymmer, hinner till Folkhälsan innan de stängde, fick filmandet klart och lyckas få in de sista 170€ som fattas för att bli kvalificerad till PartyLite. Detta trots att jag inte hade det minsta lust att hålla nån förevisning. Tills..

  • Jag fastnar i snön utanför svärmor. Där kom ännu en ramsa...

Nu ska jag sitta uppe halva natten och göra klart arbetet... Förhoppningsvis inga mer ramsor. Idag.

Kommentarer
Postat av: Lina

Vilken underbart härlig dag du har haft! Nu fick du verkligen klart för dig att du lever. ;)

2009-03-25 @ 22:03:57
URL: http://www.stintanochzelda.webs.com
Postat av: kisseliten

ojnej stackars liten! det är typiskt att ALLT ska komma på en och samma gång.. :S

kram!

2009-03-26 @ 07:25:39
Postat av: Anka

Hehe, allti då man har som stressigast så går allt fel o då får man ännu stressigare vilket gör att ännu fler saker går fel :D



Syns på pampas i måron :)

2009-03-26 @ 13:14:35
URL: http://ankka.blogg.se/
Postat av: Anonym

de va ju verkligen ingen bra du haft idag. men de bra att få avreagera sig ibland oxå. kramar

2009-03-26 @ 17:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback