Update på framtiden

Och värmeböljan fortsätter...
Väcktes strax efter 9 av M som ringde och undrade om jag kunde komma i jobb eftersom den andra som var i jobb inte mådde bra och behövde få fara hem. Dock blev det att tacka nej eftersom jag redan lovat att ta kvällsskifte i hemvården. Jepp, här blir man överröst med jobb så det är mer än jag klarar av. Visst har man tur när så många andra sitter jobblösa i sommar. Hur som helst var det lika bra att stiga upp när det ändå var så ljuvligt väder, tog en långpromenad med turbo och sen iväg till Malax och steka sig i solen about 2 timmar. Lite mer bränna hann man med att skaffa idag då, nu kallar strax jobbet till 21.30 sen sova för att orka hela helgen med jobb. Min J kommer ut så vi ska spendera helgen med mommo och hennes väninna på villan, eller rättare sagt J och Turbo ska spendera helgen med dem. Jag jobbar kväll fre och lö så mig ser de väl inte så mycket av. På söndag däremot är det morgonskift som gäller så då blir det att sola och grilla efter jobbet :)

Annars bestämde vi för nån dag sen att åka en dag till Särkänniemi när Min J får semester, blev ju ingen Londonweekend som vi först hade planerat eftersom jag jobbar så mycket. Kan ju även tillägga att hela juli är fulltecknad så när som på nån enstaka kväll eller morgon. Vilket sommar"lov" ;)

<< Nu jobbet!

Kommentarer
Postat av: Agnes



Delta gärna i mina två tävlingar!



http://agneslauedberg.blogspot.com/2009/06/tavling-dreggellappar-fran-kidsbutik.html

http://agneslauedberg.blogspot.com/2009/06/tavling-vinn-valfri-vaggtext-fran.html



Ha en mysig helg! ♥

2009-06-26 @ 02:21:47
URL: http://agneslauedberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback