Väderhumör?

Känner mig slö och trög trots flera korta "jobbveckor". Kanske är det vädret som gör det, man börjar bli som åldringarna man sköter som har ork enligt vädret. Sista dagen på Tallgården idag, får se om man saknar alla gubbar och tanter. Vet i varje fall att det finns jobbarkompisar som jag kommer sakna, men kanske fortsätter vi hålla kontakten.. På torsdag har vi planerat in en lite vinkväll, får som om det kanske blir cider för min del eftersom jag aldrig varit så intresserad av vin.

Rörremonten lider mot sitt slut och som bäst försöker vi bestämma färg på väggarna, tapeterna borde vara klara bara att åka och handla. Men först jobba flitigt i två dagar till! Sen en hel del ledigt första veckan i augusti, tur det så borde vi hinna fixa mycket när båda är lediga. Satsar på att få börja flytta in 6 augusti.

Annars bara tre veckor kvar av jobbet, tre dagar i hemvården och nio dagar vid AH. Tror det kommer gå fort eftersom jag aldrig varit på AH tidigare, antagligen börjar jag väl lära mig alla rutiner och namn lagom tills jag slutar..

Såja, duktiga mig som lyckades uppdatera lite ;)

Kommentarer
Postat av: A.

jaa, verkligen duktiga dej, fundera nu lite att när ska du uppdatera nåt :) heh. Vi har oxå lyckats bestämma tapet så de bara att fara å handla för oss oxå, men färgen på väggarna är ennu oklar, med det klarnar väl då man bott där en stund så vet man vad man vill ha.

2009-07-27 @ 08:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback