Det händer något!

De ringde från byggbolaget som har hand om vår rörrenovering till Min J för några dagar sedan och undrade något om kaklet i tvättrummet. Jag börjar direkt fantisera om att de skulle börja kakla och kanske t.o.m. vara klara innan utsatt tid (1 augusti). Imorse hade styrelsen i huset (där Min J sitter med) möte där de gick genom hur arbetet i pågående lägenheter  framskred, dvs även vår lägenhet. Jag hade väl egentligen kommit fram till att det nog bara var i mina drömmar som kaklet skulle sitta på väggarna idag. Men hör och häpna, visst tusan var hela tvättrummet och halva badrummet kaklat imorse. Självklart måste jag dit med kameran ikväll och då hade de fått resten av väggen i badrummet kaklad också. Fatta vilklen underbar känsla när man såg att det snart var klart, även om det fanns en del saker som skulle fixas ännu som ex. dusch, inredning och sånt.. Men ändå, nu börjar jag räkna dagarna tills vi får flytta hem igen!


Tjuvtitt...

Kommentarer
Postat av: ammi

Vad fint det ser ut :)

2009-07-01 @ 19:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback