Carina Berg-frisyr?

I förrår kollade jag en jättebra dokumentär (eller vad man ska kalla det), handlade om hårets hemlighet. De visade bl.a. hur man gjorde extensions i Indien, en helt urflippad hårshow och n tävling där absolut ingen frisyr var lik den andra. Och av det sistnämnda inslaget fick jag en riktig lust att göra något radikalt med mitt hår, visste inte vad men nåning ville jag göra. Kan nämnas att jag hade frissatid kl. 17 igår.

Dock blev det nog bara finputsning denna gång, vill inte förhasta mig ifall jag kommer på något bra radikalt att göra. Hur som helst diskuterade vi i princip allt mellan himmel och jord eftersom det var min favoritfrissa som klippte mig. Där på slutet berättade jag om dokumentären (som hon också sett på) och sa att jag hade funderat på något riktigt radikalt. Hon föreslog att eftersom jag har så fina drag och är ganska liten så skulle det passa med riktigt kort hår, har själv funderat på det flera gånger men eftersom jag har lite självlockigt hår är jag lite fundersam. Nåja, lösningen jag fick var Carina Berg-kort hår. Men ärligt.. vet inte om jag vågar vara så radikal, ska se till sommaren ifall jag slår till när Min J lagar sommarkort hår ;)

Bild från google

Kommentarer
Postat av: ammi

Nej nej nej! Du får int la kort!! :D de e så fint hår du har nu då de långt. :) Du kan ju färga de typ riktit rött :D du tycker ju om rött :D

2009-01-08 @ 12:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback