bomull i öronen is the shit

Sova med bomull i öronen is the shit. Första vaknatten över, ganska sådär passligt takt. Kanske lite för lite att göra där kring 3-tiden för då var det tungt. O visst sjutton var det skönt att stupa i säng när ma kom hem. Har varit lite oroligt hur mycket jag skulle få sov eftersom de börjat med rörrenovering här, det hörs väldigt bra där byggkarlarna talar och speciellt när de borrar i betongen. Men som jag började, bomull is the shit. Här sitter jag nyvaken, trodde aldrig jag skulle få sova åtta timmar i sträck, snacka om att vända dygnet totalt.
Nu inta lite skinkfrestelse, jag är sjukt hungrig. Sen vänta hem Min J från jobbet och iväg och handla. Efter det är det bara att vänta på kvällen och ännu en vaknatt. Hoppas verklien att den går bättre än andra vaknatten på första praktiken som jag nästan sov mig igenom. Men då hade jag förståss bara sovit ca fyra timmar före inte åtta som nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback