Tre dagar i sträck

Var så otroligt trött igår så jag orkade knappt se filmen vi skulle se, vi stupade i säng redan vi 22:30-tiden..

I torsdags var det då Partylite hos mamma, slutade med att jag gick och blev konsulent :) Så nu ska jag fixa sex visningar åt mig inom ca tre månader. En eller möjligen två har jag redan på gång och kanske finns det nån fler där ute i Vasatrakten som skulle vara intresserad?
På vägen hem blev jag inkallad till en busshållsplats och hamnade att göra blåstest, äntligen! Tre år med körkort och  först nu blev jag stannad ;) Ha klagade även lite på att jag hade på dimmljuset ännu, men tur var det annars kanse han skulle sett att varken sidorutor eller bakrutan var skrapad *a*

Igår var sista dagen på praktiken, lite ledsamt nog att sluta. Var en intressant avdelning jag varit på nu senast, och en jättebra handledare! Jag känner att jag lärt mig mycket där, inte minst lite mer finska. Efter dagens slut så stack jag och C in till centrum och for på jakt efter lite porrsitzkläder, lev det asigt snygga korsettn från H&M för min del som jag reda sett på tidigare. Och C köpte en väldigt urringad klänning som det nog får tejpas lite på om inte hela härligheten ska kika fram under kvällen ;)

Idag är det bojkotta alla hjärtans dag, föredrar att visa att jag bryr mig om mina nära och kära alla de andra 364 dagarna. Och Min J visar jag min kärlek varje dag, lite extra på årsdagarna och varför inte köpa något fint nån helt vanlig vardag istället. Mycket mer uppskattat än idag när det är väntat och nästan ett måste.
Ikväll ska vi väl på en cider eller två med D som hittat upp från Hesa. Och innan det ska Min J med svärmor och städa det sista i den andra lägenheten så vi kan börja flytta oh slipper höra på allt oljud från renoveringen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback