Gina Tricot ingen favorit..

Jag som trodde att Gina Tricot skulle bli min nya favoritaffär, men så tycks fallet inte vara. Luta mer åt att Plantaget är den nya favoriten i stan, inte minst för att jag köpt sju saker därifrån nu och inte en enda från GT. Var alltså till Plantaget en sväng idag med mommo och det blev 10 nya rosor, rosa denna gång, eftersom de röda jag gav åt Min J förra veckan börjar se minst sagt lite vissna ut. På samma gång passade vi på att dela på tag 3 krukväxter för 10€ så jag blev även två grönväxter rikare. Passar mycket bra med tanke på att jag hämtade ytterligare fyra vita krukor idag (se föregående inlägg).


Kommentarer
Postat av: Anka

I klädväg e nog Gina Tricot min absoluta favuritbutik i Vasa för tillfälle :) Fast för min del kommer nog Plantagen att få mera pengar av mej i vår än vad GT gör :D måst bara vänt tills värsta besöksboomen ha vari så att man kan se allt och int behöver stå ½ timme i kassakön :)

2009-04-07 @ 18:57:23
URL: http://www.Anka_86.peppar.fi
Postat av: Jenna

fan alltså plantagen e nog farligt ställe ;D sku bara komma in me Mikki då han börja idag o så går jag ut med en massa saker som jag köpt.. damn ;)

2009-04-10 @ 12:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback