Fortfarande kan han överraska

Tänk att ännu efter 4½ år tillsammans kan Min J överraska mig. Fick nyss höra att om 15 min får jag inte se på "Rent Hus" längre för han ska se på ett program. När jag frågar vad han ska se på (antar att det är något otroligt trist som ex. nåt märkligt vetenskapsprogram). Men nej, karln svara HOCKEY! Jag som alltid brukar få tjata mig till att få se sport och sen ser vi det under tystnad och sura miner.. Men nu vill han plötsligt se det frivilligt. Ja inte klagar jag i alla fall ;)

Kommentarer
Postat av: Axi

Det var en spännande match :)

2009-04-30 @ 10:55:03
Postat av: Carolina

Hej!

Kikar in för att önska dig en trevlig valborgsmässoafton och för att tipsa om en nystartad tävling i min blogg där du kan vinna en valfri väggdekoration från Unik Dekor!

2009-04-30 @ 22:35:55
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Ammi

men hockey?? ush va tråkit :P

2009-05-03 @ 15:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback