Mitt inre sa..

Här ligger amn och snoozar när klockan ringer 07:30, forstätter så till kockan hinner bli lite över 8. Tanken att ta sovmorgon och åka till skolan först på eftermiddagen åker genom huvudet flera gånger. Klockan 08:06 lyckas jag äntligen ta mig i skinnet och masa mig upp. Hinner bara klä på underkläderna så ringer J, läraren har sänt melj och meddelat att det är felbokning på morgonen. Lektionen ska inte hållas, vi börjar först kl: 13. Ibland borde jag lyssna på mig själv när mitt inre säger vi ska sova vidare...

Nu ska jag surfa klart, sen klä på mig och äta. En stor bykhög väntar, lika bra att få något vettigt gjort när man masat sig upp så tidigt!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Nu sticker jag till Bokmässan - under tiden kan du tävla om en värmande vän i sängen hos mig. Ha det så gott så ses vi på måndag!

2008-09-24 @ 16:56:03
URL: http://www.charlotte.nu
Postat av: emmii

Jo super bra me sov morgon! Tur att man inte var en av dem som kom till kl. 9.. :)

2008-09-24 @ 22:53:01
URL: http://www.metrobloggen.se/emmii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback