Snöblandat

Kan det bli värre? Först när jag vaknar hör jag hur det smattrar mot fönstret, jättekul att de ska regna igen.. När jag kommer mig till bilen blir det ännu värre, det är snöblandat regn. Fattas bara att engelskatenten skiter sig totalt! Men jag tror jag har det mesta under kotroll gällande den, bara alla olika läkare och sköterskor som inte går att pränta i i skallen. Men, men, återstår att se hur den är uppbyggd.
Sen hade jag, T och A tänkt fara med hundarna till Hubertus så de skulle få springa av sig lite, men ska det fortsätta vara såhär dåligt väder så är det nog bara att glömma...

Kommentarer
Postat av: Anna

tack :)

2008-10-31 @ 08:42:03
URL: http://youknowme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback