Saknar dig!

*sitter o gråter*


Svarade i ett forum på frågan vad jag helst skulle ändra i världen. Svarade att jag skulle velat ha faffa i liv så han skulle få träffa min J (som han förövrigt skulle gillar massor, det är jag säker på) och plötsligt rinner tårarna.. Saknar honom så förbannat mycket ännu, fast det snart gått 13½ år sedan han gick bort. Kan inte fatta att det är så lång tid! Minns honom fortfarande jättebra, hur han alltid hade godis längst bak i köksskåpet bara för mig, skjussade mig bak på sin pakethållare och hämtade mig från dagmamman. Allt!
Såhär i efterhand är jag faktiskt glad över att vi förlovade oss på hans dödsdag, även om jag var jätteförbannad på mina föräldrar när jag först fick veta det. Men om man tänker efter är det en rätt fin sak att förlova sig med sin älskade för att hylla sin farfar, för det är så jag tänker se på saken.

 Kommer alltid minnas dig som världens bästa faffa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback