Ny telepööp

Nu var man då åter 200€ fattigare, men däremot en telefon rikare. Dock blev det inte den jag första hade funderat på, en Nokia 5000 (samma som brorsan nyligen köpte). Blev istället en 100-lapp dyrare men förhoppningsvis då också lite bättre. Så nu ska jag leka resten av dagen med min nya Nokia 5310 XpressMusic medan min J lägger upp en lampa och fixar ena lyktan på bilen. Sen ska vi väl också försöka hinna få ihopskruvad byrån jag köpte förra lördagen. På tal om den jaa.. gissa vem som antagligen ska till IKEA igen den 25.10?! Ska dit med mamma och handla lite julklappar.
Men men, nu läsa lite bruksanvisning och sen börja påta på :)

Kommentarer
Postat av: jessicafs

Kul att du är med och tävlar :)

2008-10-04 @ 14:39:15
URL: http://jessicafs.blogg.se/
Postat av: Anka

Ska kanske fa me mamm 22.11 ja ti Ikea i Raiso... :D Haldin&Rose ordande ju bussresa dit igen då så :P

2008-10-04 @ 17:33:01
URL: http://ankka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback