I-landsproblem

Jag har alltid tyckt att skarvsladdar med on/off-knapp är super, men just nu börjar jag tvivla. Hör nu som då ett 'klick' och sen blir skärmen aningen mörkare. Eller jag hör inget, skärmen blir plötsligt bara lite mörkare. Tror ag borde fundera över att köpa något att dölja alla sladdar vid fötterna med, alternativt jag köper silvertejp och tejpar fast fötterna.

Sen till ne helt annan sak, jag kan inte skriva längre. bokstäver lämnas bort, blir fel, byter de plats eller så försvinner mellanrummet. Vet inte vad det tagit åt mig, känner mig som en elefant i en porslinsaffär när jag skriver. Och jag får konstant å tillbaka och ändra det jag skrivit flör det är som sagt fel lite här som var. Har inte haft såna här problem förr, undrar vad sjutton det tagit åt mig...

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha ja det är illa när man tycker olika ;)

2008-10-17 @ 12:16:21
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback