Helix

Skulle ringa och kolla ungefär hur lång väntetiden är för att pierca sig på Valhalla Tattoo, var inte meningen att jag skulle göra någon helix förrän efter praktiken (v.48-v.7). Samtalet slutade dock med att jag skulle infinna mig kl 11.30 den 28.10 för en helixpiercing. Blev som sagt ingen Industrial eftersom piercaren inte tycket det var en så bra idé att ta det som första broskpiercing + att jag nog inte har den tid som behövs för att ta hand om den just nu. Men men, en helix är inte fy skam heller. Och Idustrial blir det nog, nån gång i framtiden :)

Kommentarer
Postat av: Maja

Hejsan!



Tävla om en Blueberry Curl Volume Mascara.

Följ instruktionerna på min blogg :)

2008-10-21 @ 18:11:21
URL: http://knockmeoutagain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback